09 December 2011


Haih,lame gegile kot aku tak update belog kesayangan aku nih..
hahaha,mood malas yg teramat..bz skit je kot.
korang teka ape mood aku harini?

ce teka..ce teka..!!!
korang teka lah sendiri,hehe >.<

2hari lepas ayah kawan aku meninggal..
ya allah,sedih gile r cz diorg xdapat jumpe ngn ayah diorg..
sbb ayah diorg meninggal kat thailand.
klu aku pun aku dah meraung.

terpakse dikuburkan di sane,cz xnk simpan lelame jenazahnye.
klu di bawa balik m'sia pun nnt kne bedah,kn nnt mayatnye sakit.
sepatutnye semalam ayah dy ngn mak dy balik m'sia.
hurm,ajal dy dah smpi..ayah dy pun mcm tau² je dy dah nk pergi.

salam takziah la buat A.Dad,K.Ila,Uqah & sekeluarga..
semoga arwah ayah korg termasuk dlm glongan org² yg beriman,Amin..
xpe,korg boleh jumpe ayah korg kat syurga nnt..I'allah.

hehe,tgh boring sebenarnye..k lah,aku nk masak tgh hari..
hope mood korg sentiase happy & ceria..
rezeki pun senang nk masuk,kn?



No comments:

Post a Comment

Copyright© All Rights Reserved Muazijah.blogspot.com