15 October 2011

Product Kecantikan NDZ

     Rasenye dah lame aku tak update blog aku neyh..yela,time aku nk update je ade je yg menghalang aku.menjadikan aku hilang mood.Alhamdulillah kali ni aku gagahkan diri utk setia bersama blog ku :p haha..kali ni aku nk promot barang kecantikan yg aku gunakan & yg diusahakan oleh keluarga belah suami aku.korang nak tau product ape???

     Nama sebenarnya adalah Nur Darwisyah Zakirah tapi lebih dikenali sebagi NDZ.NDZ adalah product untuk lelaki & wanita yg mempunyai masaalah JERAGAT,JERAWAT & KULIT KUSAM yg menjadikan anda kurang yakin dgn penampilan anda.

     Haa,korang penah dengar x?mungkin ada yg xpernah dengar & ade yg sudah pakai sbb product ni sudah bertahun² diguna pakai.dan sambutannya pun amat menggalakkan.mungkin di kawasan selangor @ KL serta bahagian utara ramai yg belum kenal dgn product ni sbb product ni dikeluarkan dari Johor.jadi customers lebih ramai di seluruh kawasan Johor.

     Ok lah,aku xnk ckp byk.korang tgk jela & klu rase² nk tu boleh oder kt aku @ mertua aku..sorry ye,aku xnk letak wajah² sebelum & selepas,mcm menipu je kn klu letak pic² tu sume.so klu nk try jela,i'allah terbukti keberkesanannye..Ingat kata² pengasasnya, "Beri BUKTI,Bukan JANJI..Krim Jeragat No1 Masa Kini,TerBUKTI Berkesan Dalam Masa 2Minggu".

Terdapat 3jenis sabun - 1: Papaya (oren) 2: Kelapa Dara 3: Scrub (Kuning)
UV Whitening
Terdapat 2jenis toner - 1: Aloe Vera 2: Zam-Zam
Scrub
Masker
Terdapat 2jenis warna Sunblock 1: Kuning 2: Pink
Nano Vitamin C
Madu Aura
Pil Bio NDZ untuk minda
Bedak sejuk Penawar Resdung
Terdapat 4haruman Corong Resdung - 1: Kayu Manis 2: Serai Wangi 3: Bunga Cengkih 4: Limau Purut
Serum Payudara NDZ
 NDZ juga mempunyai Spa tersendiri iaitu 'Cute & Beauty Centre' yg beralamat di 21,Jalan Ibrahim,Kota Tinggi Johor.so pada orang² JB,klu datang Kota Tinggi tu jom la datang ke Spa NDZ.

Cute & Beauty Centre
Banyak Pink & Hitam kn?aku suke :D
     Segala Info korang boleh click --> NDZ Cosmetics.Jikalau korang nak Oder Bolehlah Contact Ibu Mertua Saya 019-6964550 atau msg di fb sy..add saje --> Ijah Normateen


4 comments:

  1. bestnyer...kalo nak order boleh pada eja ker??

    ReplyDelete
  2. Erra Kyra - yea,boleh juga..klu nk oder dari mak mertua ijah pun boleh & senang cz brg tu kat dy..
    harga² pun mertua ijah yg tau,ijah lupe..kne tanye blik.

    ReplyDelete
  3. nk tanyer kalo permulaan...just pkai krim siang dan malam ngan sabun jer kan....bedak resdung 2 plak bila pakai nyer????n baper

    ReplyDelete
    Replies
    1. krim siang pakai siang la,bedak resdung pakai malam time nak tido.harga sy xpasti la,hehe..rasanye rm15.

      Delete

Copyright© All Rights Reserved Muazijah.blogspot.com