18 August 2011

Jom join Abg Ben..



Haaa,korang..korang..korang..
Puase penuh tak tahun ni.
so memane yg ade xdapat nak puase penuh tu jgn lupe ganti la ye lepas raye nnt..
ha,ni Cik Tija nk promote kat korang..korang..korang.. yang ade blog.
lagi² kat korang..korang..korang yang dah berumah tangge,KOT!
hahaha,whatever la..
korang..korang..korang.. mesti kene follow 1blog ni,tau..


nk tau sbb ape aku suruh korang..korang..korang.. follow Abg Ben..?

  1. sbb Abg Ben ni sporting orangnye..
  2. sbb Abg Ben sentiase pos berita,cerita & topik perbualan yg menarik perhatian kite.
  3. sentiase mengeluarkn ayat² yg best & gempak (ceh,berianye aku)
  4. sbb Abg Ben tak kedekut ilmu.klu kite berani tanye,dy akan jawab punye lar.
  5. sbb aku peminat (blog) dy,huhu..

Buat Abg Ben ..thx so much cz sudi follow my blog & accept my Facebuke .
thx bebanyak juga cz baik hati ajar Cik Tija mcmmane nk buka Nuffnang ..
punye la Cik Tija tanye kat ramai orang,1jawapan pun xdapat.
alhamdulillah,dgn keberanian yang Cik Tija ade.
terpakse buat muke selamber je bertanye mcm dah lame kenal,hahaha!
nak buat mcmmane,klu dah bodoh tu mengaku jelakan..
baru kite mudah dapat ilmu.
orang yang xsuke bertanye tu sebenarnye lagi bodoh,KOT!

6 comments:

Copyright© All Rights Reserved Muazijah.blogspot.com